سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز: تمرکز ما را قبل از بازی با راگا گرفتند

سرمربی سابق تیم فوتسال ایمان شیراز درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

حمید کمالی سرمربی سابق  تیم فوتسال ایمان شیراز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی از این تیم اظهار داشت: بعد از بازی با تیم راگای تهران در هفته پنجم لیگ برتر تصمیم گرفتم به خاطر برخی از مشکلات از تیم ایمان جدا شوم.

او بیان کرد: از آن روز به بعد با باشگاه ایمان قطع همکاری کردم و تمرینات این تیم حاضر نشدم. متاسفانه تیم ما امسال تمرینات خوبی نداشت. حتی بعد از بازی با راگای تهران ۴ بازیکن از تیم جدا شدند. بعد از هفته پنجم اعلام کردم که بی تجربگی‌ باعث شد تیم ما آسیب ببیند. امسال نمی‌خواستم در لیگ ایران مربیگری کنم، اما هفته اول به همراه تیم به سالن رفتم و از روی سکو‌ بازی را تماشا کردم.


بیشتر بخوانید


به مالک قبلی باشگاه گفتم با این برنامه تیم به بن بست خواهد خورد

سرمربی سابق تیم فوتسال ایمان شیراز افزود: مالک باشگاه ایمان شیراز (رمضانی) اصرار داشت که من امسال در کنار تیم باشم و حتی بازیکنان و مربیان این تیم هم به من لطف داشتند. به آن‌ها گفتم تا آنجایی که امکان داشته باشد به تیم کمک خواهم کرد. در هر صورت همان طور که گفتم بی تجربگی‌ از همان روز اول در تیم وجود داشت. من این موضوع را چندین مرتبه به مالک جدید باشگاه گوشزد کردم و به او گفتم با این برنامه تیم به بن بست خواهد خورد و تا هفته سوم بیشتر دوام نمی‌آورد.

تمرکز ما را قبل از بازی با راگا گرفتند

کمالی ادامه داد: در هر صورت تصمیم گرفتم با تمام مشکلات به کار خودم در لیگ برتر ادامه دهم، اما هر چقدر جلو رفتیم، دیدم که نه تنها وضعیت باشگاه بهتر نشد، بلکه اتفاقات بدتری در حال رخ دادن بود. اوج آن هم در بازی با راگای تهران بود که تیم دچار حاشیه‌های زیادی شد و تمرکز را از ما کاملا گرفتند. به هر حال وقتی این فضای مسموم را دیدم، تصمیم گرفتم از ایمان شیراز جدا شوم.

هیئت فوتبال شیراز به مسائل باشگاه ایمان ورود نمی‌کرد

سرمربی سابق تیم ایمان شیراز بیان داشت: هیئت فوتبال شیراز کار‌های خودش را انجام می‌دهد. اصلا نیازی به حمایت آن‌ها نیست. وقتی رمضانی امتیاز تیم ارژن را خریداری کرد، گفت که نیاز مالی ندارد و به همین دلیل نمی‌خواست ارگانی به او کمک کند. من از همان روز اول خیلی از اتفاقاتی که در تیم رخ داده بود را به رمضانی گفتم. در هر صورت باشگاه ایمان شیراز جزو بخش خصوصی است و هیئت فوتبال هم آنچنان به مسائل این باشگاه ورود نمی‌کند.

اگر بخواهم صحبتی کنم، قداست فوتسال زیر سوال می‌رود

کمالی گفت: من قبل از بازی با راگا با یکی از رسانه‌ها صحبت کردم. آن زمان برخی از افراد معتقد بودند که بنده به دنبال بهانه هستم. حدود ۱۲ سال است که در فوتسال حضور دارم و بار‌ها چنین وضعیتی را تجربه کرده و نتایج بدتر از این را هم دیده ام. آقایان می‌گفتند کمالی به خاطر کسب نتایج ضعیف به دنبال بهانه است، اما اصلا چنین چیزی نبود. من زمانی که با رمضانی (مالک باشگاه ایمان شیراز) صحبت کردم، به او گفتم باید خودمان را برای مرحله پلی آف آماده کنیم، زیرا تیم خوب بسته نشده و جالب است خود او هم این موضوع را قبول داشت. در هر صورت اتفاقاتی در این مدت افتاد که اصلا دوست ندارم راجع به آنها حرفی بزنم، زیرا معتقدم اگر صحبتی کنم قداست فوتسال زیر سوال خواهد رفت.

ابراهیمی دلش را به دریا زد

سرمربی سابق تیم ایمان شیراز تصریح کرد: در جایی خواندم که رمضانی مالک باشگاه ایمان امتیاز تیم را به محسن ابراهیمی (سرپرست فعلی تیم ایمان شیراز) واگذار کرده است. ابراهیمی از افراد قدیمی فوتسال شیراز است و وقتی شرایط تیم را دید، تصمیم گرفت امتیاز تیم را خریداری کرده تا بیشتر از این باشگاه دچار مشکل نشود. ابراهیمی از لحاظ مالی آنچنان قدرتمند نیست، اما به قول معروف دلش را به دریا زده است.


بیشتر بخوانید


کمالی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز کسی در شیراز نیست که بخواهد روی فوتسال این شهر سرمایه گذاری کند. من بار‌ها به شورای شهر رفتم و از مسئولان این شورا خواستم که به تیم ارژن کمک کنند. فوتسال شیراز دیگر آن توانایی لازم را ندارد. در هر صورت امیدوارم محسن ابراهیمی که یکی از دوستان قدیمی من است، بتواند به ایمان شیراز کمک کرده و این تیم را به جایگاه خوبی برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار