فرماندار آوج :

۱۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان آوجی اهدا می‌شود

فرماندار شهرستان آوج از اهدای ۱۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: طبق وعده‌ای که به دانش آموزان نیازمند و محروم برای اهدای گوشی هوشمند داده بودیم، هزینه خرید ۱۰۰ دستگاه تبلت با سهم ۵۰ درصدی شهرستان از طریق مشارکت خیران و سهم ۵۰ درصدی همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان تأمین شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، تمام دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان که هیچ گوشی هوشمندی در خانواده خود ندارند و تعداد آن‌ها ۱۰۰ نفر است، به زودی از این وسیله هوشمند برای استفاده از شبکه شاد و برنامه‌های آموزش و پرورش به شکل رایگان بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: در حال حاضر تمامی هزینه‌های خرید این تبلت‌ها به حساب کمیته امداد امام خمینیاستان واریز شده و رایزنی و گفتگو با مدیرکل مربوطه برای خرید و تحویل این گوشی‌های هوشمند (تبلت) به شهرستان انجام شده است.

علیرضایی عنوان کرد: این تبلت‌ها طی مراسمی تحویل آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد تا طبق لیست اعلامی کمیته امداد بخش‌های مرکزی و آبگرم و بهزیستی شهرستان، تحویل دانش آموزان محروم و نیازمند شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.