لغو همکاری آمازون با شبکه اجتماعی پارلر

شرکت آمازون اعلام کرد سرورهای ارائه شده به شبکه اجتماعی پارلر را از دسترس خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی پارلر یکی از عوامل اصلی ایجاد آشوب در آمریکا شناخته شد و دو شرکت اپل و گوگل نیز این شبکه اجتماعی را از فروشگاه‌های خود حذف کرده‌اند. اما در آخرین اقدام انجام شده بر علیه این شبکه اجتماعی باید به قطع شدن خدمات وب آمازون برای این شبکه اجتماعی اشاره کرد که عملا باعث از بین رفتن این شبکه اجتماعی خواهد شد. اما شبکه اجتماعی پارلر نسبت به این اقدام آمازون سکوت نکرد و مدیر عامل پارلر اعلام کرد که این شرکت همواره برای وقوع این اتفاق آمادگی داشته، به زیر ساخت‌های خود توجه کرده است و به زودی جایگزین جدید برای آن معرفی خواهد کرد.

وی افزود: شبکه اجتماعی ما به دنبال آزادی بیان بوده اما شرکت‌های بزرگی مانند اپل و گوگل با این موضوع مشکل داشتند و پس از اعتراضات مردم شبکه اجتماعی پارلر از فروشگاه‌های بزرگ حذف شد. علت حذف شدن پارلر از سرویس‌های آمازون به ساماندهی افراد برای ایجاد آشوب در شهر مربوط می‌شود و آمازون اعلام کرده این موضوع به طور کامل بر خلاف قوانین این شرکت است.

آمازون

عدم رضایت کارکنان آمازون برای همکاری با پارلر

روز شنبه بود که گروهی از کارمندان آمازون از این شرکت قطع رابطه با پارلر را خواستار شدند و اعلام کردند خدمات رسانی به این شبکه اجتماعی نوعی نقض قوانین کشور است. محبوبیت پارلر صرفا به طرفداران ترامپ محدود شده است و افرادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که قصد دارند در جهت آشوب علیه امنیت آمریکا قدم بردارند.

با این حال باید منتظر بود و دید شرکت پارلر از چه شرکتی برای استفاده از سرورهای آن‌ها کمک خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار