ظرفیت جدید مسکن ملی پس از تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا زمان تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده در شهر‌هایی که تهعد وجود دارد، ظرفیت جدیدی ایجاد نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا زمان تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده در شهر‌هایی که تهعد وجود دارد، ظرفیت جدیدی ایجاد نمی‌شود که امیدواریم با اهتمام ویژه تا پایان دی ماه ظرفیت‌ها نهایی شده و پس از آن در صورت امکان ثبت نام برای شهر‌های قبلی هم در دستور کار قرار گیرد و شهر‌هایی که یا زمین جدید برای آن تامین شده یا از پروژه‌های قبلی ظرفیت خالی وجود دارد به صورت همزمان صورت خواهد گرفت.

مبارک قدم با اشاره به موارد طرح شده در این جلسه گفت: ما ظرفیت‌های خالی برای پروژه‌های بنیاد مسکن در برخی شهر‌ها را به تهران اعلام کرده ایم.

او افزود: ثبت نامی که در حال حاضر انجام می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد صرفا مربوط به شهر‌هایی است که ثبت نام قبلا در آن‌ها صورت نگرفته و برای سایر شهر‌هایی که اضافه ظرفیت وجود دارد در مرحله بعدی، ثبت نام صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در رابطه با تعیین تکلیف متقاضیان شهر یا استان، افزود: اگر استانی با جزییات مشخص کند که در پروژه یا سایت یا شهر، متقاضی غیر از این ندارد و آن را از سامانه حذف کند، امکان تعیین ظرفیت جدید وجود خواهد داشت، ولی در مجموع در این مرحله ثبت نام صرفا شهر‌هایی که قبلا ثبت نام در آن‌ها صورت نگرفته بود انجام می‌شود.

جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی و پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با حضور دکتر محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مدیران کل راه و شهرسازی استان ها، مدیریت شعب بانک مسکن، مدیران کل بنیاد مسکن و نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار