مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا ضروری است

بهزاد گفت: تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا به دلیل تاثیر فراوان در کاهش مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کووید ۱۹ ضروری است.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  توانست در کنترل و مدیریت کرونا بین نیروهای بهداشت و درمان، هلال‌احمر و بسیج، ایجاد وحدت و همبستگی کند.

بهزاد افزود: با اجرای این طرح و حضور همه دستگاه‌های متولی، ضمن شناسایی زود هنگام و به موقع، جلوی افزایش بیماران و تعداد جان باختگان مبتلا به کووید ۱۹ گرفته شد.

او ادامه داد:در این طرح هر کارشناس مراقب سلامت باید به ازای هر مورد بیمار یابی فرد مثبت حداقل ۱۰ نفر از اطرافیان که با فرد بیمار در ارتباط بودند را پایش کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: افزایش تعداد نمونه‌های رپید تست در شناسایی و قرنطینه و ایزولاسیون فرد دارای علایم مثبت برای قطع زنجیره بیماری کرونا به کارشناسان این شبکه کمک شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید

بهزاد گفت: بهره گیری از تجربیات کارشناسان موفق در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر و تعمیم آن به سایر محلات و مناطق دیگر سطح شهر برای افزایش ارتقا شاخص‌های برنامه کنترل و مدیریت کووید ۱۹ در شهرستان می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.