غربالگری بیش از ۹۱ درصد جمعیت شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۹۱ درصد جمعیت شهرستان اردبیل غربالگری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در آغاز رزمایش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل گفت: امروز رزمایش پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا درشهرک‌های سبلان، کشاورز، اندیشه و رازی اردبیل آغاز شد که در این رزمایش ۶۰ هزار نفر ازجمعیت این شهرک‌ها که ۱۰ درصد جمعیت شهراردبیل را تشکیل می‌دهند مورد غربالگری و پایش قرار می‌گیرند.

او افزود: دراین شهرک ۶هزار و۴۰۰ نفرافراد پرخطر و داری بیماری زمینه‌ای شناسایی شده که مورد غربالگری و خدمات دهی بهداشتی قرار می‌گیرند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: ۵۷ اکیب در این شهرک‌ها حضور خواهند داشت و در راستای نظارت، کنترل و پایش فعال خواهند بود.

امامی یگانه از برگزاری رزمایش پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا درشهرک کارشناسان خبر داد و افزود: در شهرک‌های پرتردد اردبیل برگزاری این رزمایش‌ها ادامه خواهد داشت.

او گفت: همکاری مردم، اصناف و بازاریان در قالب طرح شهید سلیمانی و رزمایش‌ها بسیارخوب بوده و قابل قدردانی است و با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی و اجرای رزمایش‌ها وضعیت کرونا درشهرستان اردبیل به رنگ زرد تغییر یافته، ولی این شرایط شکننده بوده و مردم همچنان باید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.