بهاروند: افراد فوتبالی باید سکان هدایت فدراسیون فوتبال را در اختیار بگیرند

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات این فدراسیون توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ اظهار داشت: فرآیند تایید اساسنامه طول کشید و اساسنامه خوبی تهیه شد و با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید که نوید خوبی برای فوتبال کشور بود. ثبت نام نامزد‌ها در انتخابات نیز با شور و هیجان انجام شد.

او افزود: بررسی‌های لازم و زمان بندی‌ها انجام شد و با برگزاری انتخابات سرنوشت ۴ سال آینده فدراسیون فوتبال مشخص شود.

او درباره حضور افراد مختلف در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اساسنامه‌ای تدوین شد که فوتبالی‌ها بیشتر به انتخابات ورود کنند و محدودیت‌های خاص که قبلا بود و شرایط خاص دست و پا گیر برطرف شد. اکنون با این اساسنامه همه فوتبالی‌ها راحت می‌توانند در انتخابات حاضر می‌شوند. افراد فوتبالی باید سکان هدایت را در دست بگیرند و افراد غیر فوتبالی نباید رئیس شوند.  

بهاروند درباره دربی ۹۴ اظهار کرد: برگزاری مسابقات سخت است. شورای تامین استان ها، اصحاب رسانه، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها و همه عزیزان با همکاری یکدیگر مسابقات را با رعایت شیوه نامه‌های های بهداشتی سخت برگزار می‌کنیم. جای تاسف دارد که تماشاگر نداریم و امیدواریم با روندی که پیش می‌رود در نیم فصل دوم با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا درصدی از تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم. بدون تماشاگر جذابیت فوتبال کم می‌شود و در آینده امیدوارم بتوانیم این تماشاگران در ورزشگاه‌ها حاضر شوند، چون باعث رشد و توسعه فوتبال می‌شوند و باید به این علاقه مردم رسیدگی شود و امکاناتی فراهم شود تا حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد تماشاگر با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار