مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شهرک تخصصی آب شهرستان نیر قطب تولید آب معدنی کشور می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید محصولات آب معدنی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر گفت: در دو سال اخیر تعداد واحد‌های صنعتی فعال در شهرک تخصصی آب نیر از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است که با بهره برداری از چند طرح صنعتی تا پایان سال، این شهرک به عنوان یکی از قطب‌های موفق آب معدنی کشور خواهد شد.

او افزود: این شهرک صنعتی جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک‌های تخصصی استان و حتی کشور است که زمینه تولیدات آن، بسته بندی آب معدنی و محصولات مرتبط با آن می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با حمایت‌های صورت پذیرفته از سوی مسئولان استانی و تامین زیرساخت ها، در دو سه سال اخیر شاهد حضور سرمایه گذاران فعالی در این شهرک بودیم که هم اکنون ۵ واحد تولیدی در این شهرک به مرحله بهره برداری رسیده و ۱۱ طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله اجرا و ساخت و ساز می‌باشند.

اهلی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌های صنعتی، این شهرک به عنوان قطب تولید محصولات آب معدنی کشور تبدیل خواهد شد و شاهد ارسال محصولات این شهرک به نقاط مختلف کشور و کشور‌های مختلف خواهیم بود.

او محل تامین آب این شهرک صنعتی را از چشمه‌های جاری کوه سبلان بیان کرد و افزود: آب این شهرک صنعتی از محل چشمه گورکور سبلان تامین می‌شود که این چشمه یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های ایران و جهان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار