طرح توسعه بیش از ۱۹ هزار متر شبکه توزیع برق شاهرود اجرا شد

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: طرح توسعه هشت هزار و ۵۶ متر شبکه فشار ضعیف و همچنین ۱۱ هزار و ۵۰۵ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی در شهرستان شاهرود بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال فرخ زاده مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: نصب ۲۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و ۷۸۵ کیلوولت آمپر با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

او با اشاره به این که ۶ هزار و ۱۷۷ متر کابل خودنگهدار به منظور پیشگیری از سرقت شبکه در این مدت زمان احداث شده، اظهار داشت : بهسازی ۱۳ هزار و ۴۷۲ متر شبکه های توزیع برق توسط اکیپ های عملیاتی این مدیریت، از دیگر فعالیت های اجرایی شده بود.

فرخ زاده ادامه داد: دایر نمودن ۲۸ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) به عنوان یکی دیگر از برنامه های صورت گرفته در راستای اقدامات هوشمندسازی انجام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه امسال۶۲۰ طرح عمرانی برق رسانی در زمینه های توسعه و بهینه سازی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: جهت انجام این تعداد طرح در ۹ ماهه سال جاری، مبلغ ۹۵ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.