رفیعی:

مصرف گازطبیعی در برخی استان‌ها پایین‌تر از سال گذشته است/ علت خاموشی‌ها چیست؟

رئیس فراکسیون محیط زیست گفت: مصرف گاز طبیعی برای بسیاری از استان‌ها با توجه به کرونا هم پایین‌تر از سال گذشته است؛ اما علت این همه خاموشی به صورت ناگهانی که باعث خسارت می‌شود، چیست؟

مصرف گازطبیعی در برخی استان‌ها پایین‌تر از سال گذشته است/ علت خاموشی‌ها چیست؟به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز طی تذکری شفاهی گفت: مصرف گاز طبیعی برای بسیاری از استان‌ها با توجه به کرونا هم پایین‌تر از سال گذشته است؛ اما علت این همه خاموشی به صورت ناگهانی که باعث خسارت می‌شود، چیست؟

او ادامه داد: نوع آلاینده‌ها در هوای کلانشهرها وجود و حضور کیفیت سوخت پایین را نشان می‌دهد؛ نمی‌دانم چرا انکار می‌کنیم! مسئولان یک بار با مردم صادقانه صحبت کنند.

رفیعی افزود: مجریان قانون متأسفانه در برخورد با آلودگی هوا شفاف نیستند و این وضعیت را رها کرد‌ه‌اند. مسئولان مدام با کلمات بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای درباره وضعیت آلودگی هوا و مشابه آن گفت: آمار فوتی‌های ناشی از آلودگی هوا کمتر از کروناست؛ چرا کسی توجه نمی‌کند این درد بزرگی است که هر ساله ضرر و زیان می‌دهیم.

او در پایان یادآور شد: از همکاران خودم در کمیسیون تلفیق استدعا دارم امسال به وضعیت محیط‌بانان که از حقوق و مزایایشان حداقلی است  و در وضعیت اداری و معیشتی مشکل دارند، به طور ویژه نگاه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار