خانه دار شدن مددجویان به همت والای گروه‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع)

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) کشور گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ مسکن مددجویی در مناطق کم برخوردار ۵ استان مرزی کشور احداث و تحویل داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی مسکنی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) کشور گفت: قرارگاه امام رضا (ع) با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) و قرارگاه محرومیت زدایی اقدام به ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی مددجویی در ۵ استان کشور، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و چهار محال بختیاری کرده است.

مهدی مسکنی افزود: تا کنون برای ساخت این مساکن ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که این هزینه‌ها بخشی از محل کمیته امداد و بخشی دیگر آن توسط خیرین و منابع مردمی تامین شده است.

مسکنی بیان کرد: از این تعداد مساکن مددجویی ۲۷ واحد آن در استان آذربایجان غربی، ۱۹ واد در شهرستان پیرانشهر و ۸ واحد در سردشت احداث شده است.

او  اظهار کرد: این واحد‌ها هر کدام در ۵۰ مترمربع با هدف رفع محرومیت زدایی و مردم یاری ساخته شده و ۹۵ درصد آن‌ها به مددجویان تحویل داده شده اند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) کشور با اشاره به برنامه سال آتی اضافه کرد: با توجه به اینکه هم ظرفیت استان‌های محروم کشور شناسایی و بستر‌های لازم برای اشتغال و تولید فراهم شده، سال آتی این قرارگاه در نظر دارد برای جوانان استان‌های با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال فراهم کند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.