ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن در این استان تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه تعیین دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از وقوع جرم، اظهار کرد: این دستورالعمل موجب می‌شود تا مدیران و کارمندان اداری در حوزه کاری خود برابر با چارچوب تعیین شده اقدام و از ترک وظایف قانونی خود خودداری کنند چرا که با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام نظامی افزود: این دستورالعمل بر اساس قانون اساسی و سیاست‌های صحیح و کاربردی نظام جمهوری اسلامی تنظیم شده است که از ناحیه دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود.

عباسی رئیس شورای پیش گیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه گفت: در نظارت‌ها کمبود‌های سخت افزاری و نرم افزاری  لحاظ می‌شود و مدیران طبق این دستورالعمل موظفند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

عباسی تصریح کرد:  مدیران از این پس باید نارسایی‌ها و نکات ضعف و اموری که به تعویق افتاده را در اولویت کاری خود قرار دهند.

این مقام قضایی اضافه کرد: تمام دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا در زمینه مبارزه با فساد اداری یاری گر دستگاه قضایی باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.