پایداری گاز طبیعی در مناطق کوهستانی نیازمند مصرف بهینه است

 مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به برودت هوا به ویژه در مناطق کوهستانی انتقال مستمر و پایدار گاز طبیعی در این مناطق نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه گاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خدایی  مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا در کشور به ویژه در مناطق کوهستانی و سخت عبور گذر مطمئن و موفق از فصل سرما و پایداری گاز طبیعی در همه بخش‌ها به ویژه بخش خانگی مستلزم تعامل همگانی و رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

او گفت: نیرو‌های منطقه هشت با آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری و انجام تعمیرات و آماده‌سازی تاسیسات، ارتقای راندمان و کارکرد توربین ها، رفع کمبود‌های ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، تمام تلاش خود را برای انتقال پایدار گاز به کار می‌گیرند تا زمستان امسال بدون قطعی گاز سپری شود.

خدایی تاسیسات و مراکز بهره برداری این منطقه عملیات انتقال گاز را بسیار با اهمیت و حساس دانست و گفت: مسئولان تاسیسات و مراکز بهره برداری باید با تلاش و تدوین برنامه زمان بندی شده وظایف خود را هدفمند پیگیری کرده و تمام توان خود را برای رفع چالش‌ها و کمبود‌های سازمانی بکار گیرند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: مصرف گاز ، انتقال گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار