بازگشت اراضی ملی مرزن‌آباد به بیت المال

یک هکتار از اراضی ملی در روستای هریجان بخش مرزن‌آباد از چنگال سودجویان باز پس گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هادی بزرگی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس از خلع ید اراضی ملی به تعداد ۱۰ فقره پرونده به مساحت یک هکتار و قلع و قمع دیوار‌های احداثی و ۲ ساختمان نیمه کاره در روستای هریجان بخش مرزن‌آباد خبر داد.

بزرگی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد ریال، بوده است.،افزود: مالکان این اراضی اقدام به دیوارکشی و ساخت ‌و ساز غیرمجاز در اراضی ملی کردند که با پیگیری‌های انجام شده و جدیت و حمایت ویژه دادگاه حوزه مرزن‌آباد در صدور حکم خلع ید و قلع و قمع، در نهایت این حکم توسط ماموران اداره منابع طبیعی و با حضور ماموران ویژه انتظامی چالوس اجرا شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۳۰۰ فقره پاسخگویی استعلام داشتیم، افزود: هموطنان قبل از خرید زمین در منطقه حتما وضعیت زمین را از منابع طبیعی استعلام کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس وظایف سازمانی و اصلی اداره منابع طبیعی را حفاظت از این منابع دانست و گفت: این موضوع جز با حمایت، همراهی و مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های قضایی و انتظامی میسر نیست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار