با دستور رئیس جمهور:

شرکت پترودوار کیش در عسلویه افتتاح شد

در چهل و یکمین برنامه افتتاح جهش تولید یا همان پنجشنبه‌های افتتاح به دستور رئیس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانس شرکت پترودوار کیش در بندر عسلویه استان بوشهر به بهره برداری رسید.

شرکت پترودوار کیش در عسلویه افتتاح شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت پترودوار کیش گفت: این شرکت به مساحت ۵ هزار متر مربع به مدت ۵ سال و با سرمایه گذاری ۹۰۰میلیارد ریال به منظور ساخت تجهیزات و قطعات و ماشین آلات و همچنین در راستای تولید قطعات کمپرسور و توربواِکسپَندِر در صنایع نفت گاز و پتروشیمی ساخته شده است.

علیرضا ردایی افزود: این شرکت تنها سوله کارگاهی فوق پیشرفته در منطقه پارس جنوبی است که با توجه به نیاز‌های منطقه، و تحت لیسانس برترین سازندگان ماشین‌های اروپا طراحی و مجهز شده است.

او، هدف اصلی این شرکت را خودکفایی در پیشبرد پروژه‌های صنعتی و رسیدن به دانش فنی ساخت ماشین‌های دوار کمپرسور و توربو اکسپندر عنوان کرد و ادامه داد: با تولید ۲۳ دستگاه کمپرسور هوا و گاز و ۱۴۰۰۰ قطعه یدکی کمپرسور در سال و همچنین مونتاژ و مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارفرمایان، توانسته‌ایم از خروج ۲۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کنیم.

مدیر عامل این شرکت، از اشتغال ۲۵۰ نیروی متخصص و فنی به طور مستقیم و غیر مستقیم در این پروژه فناورانه خبر داد و بیان کرد: این فناوری با توان بالای نیرو‌های متخصص ایرانی در شرایطی به دست آمده است که شرکت‌های سازنده خارجی به دلیل تحریم‌های غیرقانونی از خدمات دهی به ما دریغ می‌کردند.

ردایی عنوان کرد: سرمایه گذاری هزار میلیاردی فاز دوم پیشرفت این شرکت را برای افزایش توان تولید و بومی سازی از اهداف راهبردی ما است.

مدیرعامل شرکت پترودوار کیش گفت: همچنین این شرکت در تامین قطعات یدکی، نگهداری، خدمات مهندسی تعویض و تعمیرات و آموزش نیروی متخصص در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، رسالت خود را در زمینه خودکفایی در پیشبرد پروژه‌های صنعتی انجام داده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.