پیوستن روستای خراشاد به شبکه فیبر نوری

با جایگزینی تجهیزات سوئیچ، مرکز مخابرات روستای خراشاد به شبکه فیبر نوری متصل شد.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پروژه‌های تعریف شده برای روستا‌ها با هدف افزایش سرعت خدمات مخابراتی، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک و ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی بیشتر مشتریان از خدمات مخابراتی صورت گرفته است و این مهم به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات منطقه همواره مورد توجه قرار دارد.

او افزود: جایگزینی سوئیچ قدیمی خراشاد انجام شد و مورد بهره برداری قرارگ رفت که با اجرای این پروژه و افزایش پهنای باند اینترنت، مشتریان ساکن در این روستا و سایر روستا‌های منطقه می‌توانند از سرویس ADSL با پهنای باند بالاتر استفاده کنند.

آذری نصر آباد با اشاره به شیوع کرونا و تغییر سبک زندگی و به تبع آن افزایش ظرفیت استفاده از شبکه ارتباطی روستایی بیان کرد: با اجرای این طرح در روستاها، خدمات ارتباطی توسعه و میزان دسترسی خانوار‌های روستایی به شبکه مذکور و ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، بانکی و سایر خدمات نوین افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اعلام این مطلب که پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان در نقاط شهری و روستایی نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: علاوه بر تلاش و تمرکز این مجموعه برای تحقق این اهداف، همکاری و تعامل مردم و حمایت‌های مسئولین استان نیز لازم و ضروری است.

او تصریح کرد: به منظور بهینه سازی و افزایش کیفیت و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم سوئیچ قدیمی مرکز مخابرات خراشاد با تجهیزات جدید جایگزین و این روستا به شبکه فیبر نوری استان متصل شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.