سارقان ۴ میلیاردی صرافی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت ۴ میلیارد ریالی صرافی در سعادت آباد خبر داد و گفت: سارقان قبل از خروج از صرافی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۱۰ شامگاه گذشته گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب هنگام گشت زنی در محدوده سعادت آباد متوجه تردد مشکوک و خارج از وقت ممنوعیت‌های پروتکل‌های ستاد کرونا در یک صرافی شدند. تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به صرافی مراجعه و بررسی‌های اولیه را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در داخل صرافی ۳ مرد در حال تردد بودند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این افراد مالک و متصدیان صرافی نبوده و متهمان سعی می‌کردند با وانمود کردن اینکه مالک صرافی هستند تحقیقات پلیسی را منحرف کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهمان تعدادی دلار و ارز‌های خارجی به ارزش ۴ میلیارد ریال سرقت و قصد خروج از مغازه را داشتند که توسط ماموران مشاهده شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان متعرف شدند که ساکن شهر کرج بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از شهر کرج برای سرقت به تهران مراجعه کرده بودند، گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و در ادامه اعترافات خود اظهار داشتند، به دفعات متعدد برای خرید دلار به صرافی مراجعه و متوجه شده بودند که مالک صرافی مقدار فراوانی دلار و ارز در داخل مغازه نگهداری می‌کند که نقشه سرقت از سرافی را طراحی کرده ایم.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر سه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار