هر اقدام اجتماعی نیازمند حضور نهادهای مدنی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر اقدام اجتماعی نیازمند حضور پررنگ نهادهای مدنی و مشارکت مردمی است تا به اهداف مدنظر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست سازمان‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اظهارداشت: موفقیت هر اقدام اجتماعی نیازمند حضور پررنگ نهادهای مدنی و مشارکت مردمی است.

او افزود: تعامل و هم‌افزایی اجتماعی نقش مهمی در تحقق توسعه‌پایدار دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بهترین‌ نهاد در مشارکت اجتماعی هستند گفت: خدمات ارزنده تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، بهداشت و درمان، عمران و آبادانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

او  تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در سیستان و بلوچستان در مواجهه با کرونا کارنامه درخشانی از خود به‌جا گذاشته‌اند و در عبور از بحران کرونا به اقشار آسیب‌پذیر و محروم استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

کوثری خاطر نشان کرد: لازم است دستگاه‌ها بویژه اداره‌کل امور مالیاتی و جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و سایر سازمان‌ها باهم تعامل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار