برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در همدان

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان از برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در ۳۰ دی ماه خبر داد.

محمودی مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: افرادی که از دهم اردیبهشت ماه ۹۹ به دستور مقام معظم رهبری سهام هایشان را آزاد کرده اند به دو قسمت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم شده اند.

او ادامه داد: بحث اصلی ما یعنی غیر مستقیم که بیشتر طبقه پایین جامعه هستند افراد خیلی با، بازار سرمایه بورس آشنا نیستند به همین دلیل شرکت‌های سرمایه گذاری داخل همدان تشکیل شد.

محمودی اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری استان همدان از طرف مشمولان غیر مستقیم سهام عدالت وکیل است تا بتواند در بازار سرمایه فعالیت کند و سود حاصل از فعالیت را به مشمولان غیر مستقیم بدهد.

او همچنین بیان کرد:شرکت سرمایه گذاری استان همدان ۳۰ دی ماه ۹۹انتخابات هئیت مدیره برگزار می‌کند و مشمولان غیر مستقیم سهام عدالت باید در این انتخابات رای دهند و مدیر را انتخاب کنند تا بتوانند از سود خود بهره‌مند شوند.

خرم رودی همچنین افزود: وزارت امور اقتصاد در شرایط کرونا حدود ۲۰ درگاه اعم از کار گزاری (کارگزاری مسکن.) وبانک‌ها (سامان) ایجاد کرده تا مردم بتوانند به صورت غیر حضوری و رایگان ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به شلوغی پست بانک‌ها گفت: افرادی که سهام عدالت را به صورت غیر مستقیم آزاد کرده اند باید کد سجام دریافت کنند همچنین افرادی هم که سهام عدالت ندارند فعلا نباید مراجعه کنند.

او گفت: کسانی که در بازار بورس فعالیت می‌کنند نیازی به دریافت کد سجام ندارند، چون کد را از قبل دریافت کرده اند.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۹۰۰هزار نفر در همدان سهام هایشان را به صورت غیر مستقیم ازاد کرده اند و بسیاری اطلاع ندارند که باید کد سجام دریافت کنند از همه‌ی خبر گزاری‌ها، رسانه در این خصوص انتظار اطلاع رسانی داریم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.