اقامه نماز جمعه فردا در بیرجند

مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه بیرجند پس از ۱۰ ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، این هفته ۲۶ دی ماه در مصلای المهدی (عج) این شهرستان اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امینی مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز‌ عبادی سیاسی جمعه این هفته در تمامی شهر‌های استان با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه طی ۲ هفته گذشته نیز نماز جمعه در تمام شهر‌های استان به جز بیرجند برگزار شده بود، افزود: نماز جمعه از ۱۵ اسفند پارسال تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیرجند اقامه نشده است.

امینی بیان کرد: نماز جمعه این هفته به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مصلی المهدی بیرجند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مسئول ستاد‌های نماز جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان‌های سربیشه و بشرویه در وضعیت آبی (کم خطر) و سایر شهرستان‌های استان از جمله بیرجند در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند، ادامه داد: ضروری است تمام نمازگزاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند.

 او بیان کرد: افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار