دیمیتری سنیکوف مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه در تمجید از سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان پیشنهاد جالبی به او داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان چند سالی می‌شود در لیگ روسیه و در تیم زنیت بازی می‌کند و تا امروز موفق شده عملکرد بسیار خوبی در تیم این تیم از خود نشان دهد و به گفته برخی از ملی پوشان سابق تیم ملی فوتبال روسیه، آزمون می‌تواند به راحتی در دیگر تیم‌های معتبر اروپایی حاضر شده و در آنجا عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد. یکی از این بازیکنان دیمیتری سنیکوف مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه است.


بیشتر بخوانید


سنیکوف در تمجید از سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان اظهار داشت: سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان لیگ روسیه و تیم زنیت سن پترزبورگ است. بسیاری از تیم‌های اروپایی از مدت‌ها قبل برای جذب او ابراز تمایل کرده اند. به اعتقاد من تیم زنیت در صورتی که آزمون با پیشنهاد  خوبی از تیم‌های اروپایی مواجه شود، باید حتما راه انتقال این بازیکن را باز کنند.

همچنین به نظر من سردار آزمون به اندازه کافی در لیگ روسیه حضور داشته است و الان وقتنش رسیده که شانس خود را در دیگر تیم‌های معتبر اروپایی امتحان کند. با توجه به اینکه باشگاه‌های اروپایی سیاست جدیدی را معین کرده اند، به نظر من تیم زنیت باید بازیکن جوان و با استعدادی را جایگزین سردار آزمون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار