در نمایشگاه CES 2021 رخ داد؛

سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد/ تنوع رنگ در سری گلکسی S۲۱

در این مطلب به فناوری ها و محصولات جدیدی که توسط شرکت سامسونگ معرفی شده اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلاش برای ارائه نمایشگر گوشی‌های بدون حاشیه و بریدگی همچنان ادامه دارد. تولیدکنندگان گزینه‌های مختلفی را برای ارائه تجربه مشاهده بدون وقفه از جمله دوربین‌های پاپ_ آپ یا فلیپ -آپ بررسی کرده اند، اما امیدوارکننده‌ترین فناوری همچنان راه حل دوربین سلفی زیرنمایشگر است.

سال گذشته، ZTE با شجاعت اولین گوشی هوشمند با چنین فناوری را روی صفحه (یا باید بگوییم در زیر نمایشگر) - ZTE Axon ۲۰، ۵G راه اندازی کرد، اما به دلیل کیفیت تصویر و عملکرد خسته کننده بسیار دور از ایده آل بود.

رونمایی سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که روی دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کند. دو سال پیش، این شرکت اعلام کرد که بر روی چنین فناوری کار می‌کند و باید ۱-۲ سال آینده آماده شود و حالا خیلی زود به ۲۰۲۱ رسیدیم، اما ما این فناوری را ابتدا در لپ تاپ‌های ساخت این شرکت شاهد خواهیم بود. سامسونگ به تازگی تیزری کوتاه در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته که فناوری دوربین زیر نمایشگر را در لپ‌تاپ OLED نشان می‌دهد و از آن با نام Blade Bezel کرده است. در این ویدیو، نمایشگر نازک یک میلی‌متری و سبک وزن ۱۳۰ گرمی نمایش داده شده است.

سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد؛ گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی شد؛ تنوع رنگ در سری گلکسی S۲۱

گلکسی S۲۱ اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen

قلم S Pen یکی از مشخصه‌های جذاب گوشی‌های سری نوت سامسونگ بوده است. سامسونگ، گلکسی S۲۱ اولترا، کهکشانی تمام‌عیار خود را با طراحی جدید پشتیبانی از قلم S Pen معرفی کرده است. این گوشی مانند سری گلکسی نوت از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، ولی در بدنه‌ی آن جایگاه مختص این قلم وجود ندارد.

همچنین گلکسی S۲۱ Ultra دارای دوربین مجهز به Space Zoom تا ۱۰۰ برابر است که از اولین سیستم لنز تله دوگانه سامسونگ برای رسیدن به آن استفاده شده است که شامل یک زوم اپتیکال ۳ برابری و یک زوم اپتیکال ۱۰ برابری است که هردو مجهز به Dual Pixel (۲PD) AF شده‌اند و به این ترتیب شما می‌توانید تصاویری واضح را حتی از راه دور ثبت کنید. گلکسی S۲۱ Ultra همچنین از یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی آمپری سود می‌برد. گوشی گلکسی S۲۱ اولترا با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.

سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد؛ گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی شد؛ تنوع رنگ در سری گلکسی S۲۱

تنوع رنگ در سری گلکسی S ۲۱

سری گلکسی S ۲۱ یک سبک جدید و جسورانه در طراحی دارد که آن را از بقیه گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. این سری دارای یک طراحی کاملا جدید با برش‌های زیبا در بخش دوربین است که به نرمی با بدنه فلزی دستگاه یکی شده و زیبایی چشمگیری به آن می‌دهد. سامسونگ کلمه «فانتوم» (Phantom) را به ابتدای نام برخی رنگ‌ها اضافه کرده است. گلکسی S ۲۱ در رنگ‌های بنفش فانتوم، صورتی فانتوم، طوسی فانتوم و سفید فانتوم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی‌های S ۲۱ Ultra در رنگ‌های نقره‌ای (Phantom Silver) و مشکی (Phantom Black) عرضه خواهد شد که دارای روکش لوکس و براقی روی کل دستگاه است که ظاهری فرهیخته و ورای زمان به آن می‌دهد. گلکسی S ۲۱ Ultra در سه رنگ دیگر و بصورت اختصاصی روی سایت Samsung.com عرضه خواهد شد که عبارتند از تیتانیوم (Phantom Titanium)، آبی دریایی (Phantom Navy) و قهوه‌ای (Phantom Brown) که با روکش Gorilla Glass Victus به محکم‌ترین گوریلا گلس موجود سامسونگ مجهز شده است.

سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد؛ گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی شد؛ تنوع رنگ در سری گلکسی S۲۱

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار