فرماندار چرداول:

مردم بزرگترین نقش آفرینان مهار شیوع ویروس کرونا هستند

فتاحی گفت: مردم با رعایت حداکثری دستورالعمل بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده صحیح و اصولی از ماسک می‌توانند به قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول در نشست پیشگیری و کنترل ویروس کرونا که در محل سالن اجتماعات شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانداری شهرستان چرداول برگزار شد ، بزرگترین نقش آفرینان مهار شیوع گسترده کرونا ویروس را مردم عنوان کرد و گفت: مردم با رعایت حداکثری دستورالعمل بهداشتی ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده صحیح و اصولی از ماسک می‌توانند به قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس کمک کنند.

او ادامه داد: در اجرای محدودیت‌های مختلف کرونایی ، مردم ثابت کردند که با همکاری و مشارکت می‌توانند جلوی شیوع بیشتر این ویروس را بگیرند که نتایج بسیار مطلوبی داشت.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول نیز در این نشست ، لزوم هرچه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حساس سازی جامعه جهت جلوگیری از عادی انگاری کرونا ویروس را خواستار شد و گفت: عادی انگاری کرونا ویروس ، خطر شیوع گسترده بیماری را افزایش می‌دهد .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۴:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۹
بنظرم دولت بایدددد زمینه را محیا کند بعد از مردم بخاهد رعایت کنن مردم با مترو واتوبوس شلوغ چکارکنن بنظرت جناببب فتاحی؟