مربی تیم فوتبال گل گهر:

روی علیزاده یک خطای پنالتی اتفاق افتاد/ کیفیت زمین نامناسب بود

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از تساوی با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر بعد از تساوی با آلومینیوم، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. انتظار چنین رقابتی را داشتیم. آلومینیوم تیم خوب و با کیفیتی است. متاسفانه در بخش حمله، بازیکنان انتظارات ما را برآورده نکردند اما در بخش دفاع خوب بودیم و به تیم آلومینیوم موقعیت گلزنی نداریم. این موضوع نشان می‌دهد که ساختار دفاعی ما کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

او افزود: زمین کیفیت مناسبی نداشت. برای ما که از نظر مالکیت توپ در رده دوم جدول قرار داریم، کیفیت زمین نامناسب بود. این موضوع کار ما را سخت کرد. مجبور شدیم از سبک ‌بازی خودمان دور شویم. انتظارات امیر قلعه‌نویی از تیم بالا است و حتی تساوی در خانه حریف هم قلعه‌نویی را راضی نکرد. ضمن این که ۱۶ روز بازی نکردن چالش بزرگی است.

مربی گل گهر در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: بازی تمام شده است و دوست نداریم به داورها فشار وارد کنیم. سعی کردیم در طول ۹۰ دقیقه فشاری به تیم داوری وارد نکنیم تا آن‌ها با تمرکز بالا به کار خود ادامه دهند. نیمه اول روی علیزاده یک خطای پنالتی اتفاق افتاد و ۲ آفساید اشتباه به ضرر ما اعلام شدند. امیدواریم داوری‌ها به کمترین سطح اشتباه برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.