مربی تیم فوتبال نساجی:

ما با ایجاد تغییرات، گل تساوی را به ماشین سازی زدیم

فرهاد کوچک زاده، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کوچک‌زاده، مربی تیم فوتبال  نساجی مازندران  درباره  تساوی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: با توجه به حساسیت بازی‌ها و فاصله نزدیک تیم‌ها به هم مشخص بود که تیم ما در بازی امروز تحت فشار قرار بگیرد.گل زود هنگام ماشین سازی باعث شد که تمرکز بازیکنان ما به هم بریزد. علاوه بر این ما در یک یا ۲ هفته اخیر سعی کردیم که از لحاظ  روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم تا مقداری اوضاع را بهتر کنیم.

تیم ماشین سازی فضاها را بسته بود 

او ادامه داد: بازیکنان ما در بازی با صنعت نفت آبادان و پیکان روند خوبی داشتند و در بازی با ماشین سازی  هم گل زود هنگام  حریف باعث شد که بازیکنان به هم بریزند. خیلی سریع تغییراتی دادیم و در نهایت توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. ماشین‌سازی تیمی است که  خطوط دفاع و هافبکش به هم نزدیک بودند و فضا‌ها را بسته بود و محبور بودیم  که توپ‌های بلند ارسال کرده و از  فضای پشت دفاع و کناره‌های آن‌ها استفاده کنیم. موقعیت‌های زیادی هم در این بازی خلق کردیم که متاسفانه فرصت‌های گلزنی  شیری و زامهران به گل تبدیل نشدند.  

مربی نساجی افزود: البته مصدومیت بازیکن تیم ما باعث شد که  ۱۰ - ۱۵ دقیقه آخر به طور عملی  ۱۰ نفره باشیم. تیم ماشین سازی خیلی زیاد وقت کشی می‌کرد و زمین خوردن بازیکنان این تیم باعث شد که سرعت بازی گرفته شود. تیم‌هایی مانند نساجی که خصوصی هستند به علت فاصله کم بازی‌ها تحت فشار هستند.

دست ما برای تعویض بازیکن بسته است 

کوچک زاده اظهار کرد: مصدومیت نجفی باعث شد که ما تعویضی نداشته باشیم. البته فشار مضاعفی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم موفق شویم. تیم‌هایی مثل نساجی دچار کمبود بازیکن هستند و همین موضوع باعث شده بود که دست ما برای تعویض بسته باشد. تیم‌های خصوصی از این مسئله واقعا آسیب دیده‌اند.

مربی نساجی درباره این که چرا این تیم شمالی راحت گل می‌خورد، بیان کرد: متاسفانه بازیکنان نساجی خیلی شل بازی را شروع کردند و در ۵ دقیقه اول این موضوع را کامل فهمیدیم. در ۱۰ دقیقه اول، کار ما پرس از جلو بود و روی سهل انگاری گل خوردیم؛ متاسفانه همان گل نظم تیم ما را به هم ریخت.

کوچک‌زاده درباره این که آیا این تیم در لیگ می‌ماند گفت: صد در صد تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال می ماند.  ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مطمئن باشید برای هر بازی با روحیه خاص نساجی و هوادارانش جلو می‌رویم. اتفاقاتی رخ داده اند و بدشانسی‌های زیادی وجود داشته؛ به طور حتم  این روند تغییر پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار