مربی تیم فوتبال ذوب آهن:

مانند بازی‌های گذشته در ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم

میلیچ چرچیچ، مربی صربستانی ذوبی‌ها در رابطه با دیدار تیم‌های سایپا و ذوب آهن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلیچ چرچیچ، مربی صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از باخت ۲ بر یک مقابل تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر ، در رابطه با این دیدار بیان کرد: خیلی سخت است که بعد از این بازی بتوانیم صحبت کنیم. دلیل آن هم این است که بازیکنان سایپا در دقایق پایانی گل برتری را به ما زدند. از نظر آنالیز تیممان، در نیمه اول خوب بودیم. توانستیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی کنترل خوبی روی توپ داشته باشیم، اما به دلیل یک سری مشکلات نتوانستیم خود را با زمین بازی هماهنگ کنیم.

او ادامه داد:همه چیز تا شروع نیمه دوم خوب بود. در دقایق اول نیمه دوم مثل همیشه عالی بودیم. مانند بازی‌های گذشته در ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم. در خط دفاعی ضعفمان به چشم می‌خورد. بازیکنان ذوب آهن در دقایق پایانی تمرکزی روی حفظ کردن نتیجه ندارند، زیرا در آن لحظات ترس دارند.

او در خصوص ۱۱ بازی بدون پیروزی و مصدومیت لحظه آخری شهاب گردان تصریح کرد: نمی‌دانیم برای شهاب چه اتفاقی افتاد. وقتی به اصفهان برسیم، مصدومیت گردان را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. شهاب گردان برای ما بازیکن مهم و با تجربه‌ای است. ما باید روند بازی خود را بهتر کنیم، اما باخت‌های پیاپی در فوتبال یک اتفاق طبیعی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار