اجرای طرح‌های عمرانی سال ۱۴۰۰ با محور بودجه شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از بررسی تملک و آزاد سازی‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق پنج گانه شهرداری یزد خبر داد.

مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در جلسه‌ای مشترک که با حضور معاونین شهردار، شهرداران مناطق، مدیران بودجه و املاک برگزار شد، تملک و آزادسازی برای اجرای طرح‌ها به صورت مجزا و منطبق با میزان سقف بودجه بررسی و نهایی شد.

او افزود: در این جلسه، با بررسی دقیق تمام تملک‌ها بر روی نقشه و سامانه شهرسازی شهرداری، تملک‌ها به چهار، تملک و آزادسازی‌های نیمه تمامی که در سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد، تملک و آزادسازی‌های نیمه تمامی که در سال ۱۴۰۰ به اتمام نخواهد رسید، تملک و آزادسازی‌های جدید که در سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد و تملک و آزادسازی‌های جدید که در سال ۱۴۰۰ به اتمام نخواهد رسید تقسیم شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: اولویت بررسی در تملک و آزادسازی ها، مسیرگشایی، رفع گره‌های ترافیکی و نیاز ضروری در مناطق است و اولویت با پروژه‌های نیمه تمامی باشد که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و یا اینکه به عنوان پروژه شاخص و ضروری منطقه شناخته شده است و از تملک‌های بدون طرح یا کارشناسی نشده، خودداری می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار