سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با کامیونت واقع در بلوار میرزا کوچک خان اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با کامیونت واقع در بلوار میرزا کوچک خان در ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز به آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

او افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اطلاع از وقوع حادثه، اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره یک (شمال پل فلزی) به محل موقعیت اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در این تصادف سرنشین خودروی پژو محبوس شد که با تلاش آتش نشانان آزادسازی این مرد جوان ۳۲ ساله انجام و فرد آسیب دیده تحویل عوامل اورژانس شد، همچنین محل حادثه ایمن سازی و به عوامل انتظامی و راهور تحویل داده شد.

او خاطرنشان کرد: متأسفانه آمار محبوس شدگان در تصادفات رانندگی رو به افزایش است که امیدوارم با پرهیز از رفتار‌های پرخطر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان شاهد کاهش این آمار باشیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار