صدور مجوز احداث ۴ واحد گلخانه در شهرکرد

تا کنون ۴ مجوز احداث گلخانه در سطح ۵.۳۴ هکتار در شهرکرد صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست توجیهی احداث مجتمع گلخانه‌ای شهر کیان، با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، کارشناسان اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد و سردانگ‌های اراضی شهر کیان در محل مسجد علی بن ابیطالب (ع) این شهر برگزار شد.

فرهاد رفیعی مدیر جهاد کشاورزی شهرکرد گفت: این نشست به دنبال درخواست شش نفر از سردانگ‌های شهر کیان جهت بررسی امکان احداث گلخانه در ۱۲۰ هکتار از اراضی این شهر برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در شهرستان شهرکرد تا کنون ۱۶ درخواست مبنی بر احداث مجتمع گلخانه‌ای به این مدیریت ارجاع داده شده که در حال حاضر چهار مجوز احداث گلخانه در سطح ۵.۳۴ هکتار صادر گردیده است.

رفیعی کشت‌های گلخانه‌ای را یکی از اولویت‌های بخش کشاورزی برشمرد و اضافه کرد: اشتغال دایم، استفاده بهینه از منابع، افزایش تولید و کیفیت و تولید بر اساس نیاز بازار در زمان‌های مختلف از مهمترین مزایای کشت‌های گلخانه‌ای است.

او ادامه داد: عمده مشکل کشت‌های گلخانه‌ای تأمین سرمایه مورد نیاز است که این مشکل با حمایت دولت از طریق ارائه تسهیلات بانکی رفع می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار