ثبت دو فوتی جدید ناشی از کرونا طی یک هفته گذشته در بروجن

طی یک هفته گذشته دو نفر در بروجن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند که با احتساب موارد جدید شمار جان باختگان قطعی ۱۴۸ نفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه هزار و ۸۱۹ مورد مثبت قطعی در مراکز سرپایی، بیمارستان و آزمایشگاه کوثر شهرستان بروجن شناسایی شده است.

او افزود: طی یک هفته گذشته ابتلا به ویروس کرونا منجر به فوت دو ۲ نفر شد که با احتساب موارد جدید شمار جان‌باختگان قطعی ۱۴۸ نفر است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: با تجهیز مراکز بهداشتی به تست رپید (تشخیص سریع)، تاکنون زمینه شناسایی سریع ۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بروجن فراهم شده است.

او افزود: نکته حائز اهمیت در استفاده از ماسک، استفاده صحیح و رعایت اصول استفاده از آن است که بار‌ها در کلیپ‌های آموزشی به آن اشاره شده است.

شیرانی اضافه کرد: یکی از ساده ترین، عملی‌ترین و موثرترین راه مقابله کرونا استفاده همگانی از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

او ادامه داد: همچنان توجه به ۳ نکته رعایت بهداشت دست ها، تنفس و رعایت فاصله اجتماعی موثر‌ترین راه مقابله با بیماری کووید_۱۹ محسوب می‌شود.

شیرانی یادآور شد: با توجه به ضرورت استفاده از ماسک، زدن ماسک نشانه شخصیت، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری و عدم استفاده از آن نشانه عدم پایبندی به تعهدات اجتماعی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار