پیکر چهار لاله گمنام وارد دارالعباده یزد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال از چهار لاله گمنام دوران دفاع مقدس در فرودگاه یزد با حضور مسئولان استان و خادمان شهدا برگزار شد.  

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت : مراسم استقبال از چهار لاله گمنام در فرودگاه یزد با حضور جمع محدودی از مسئولان استان و خادمان شهدا برگزار ‌شد. 

او افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کرونا، برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده و مراسم در شان شهدا و همراه با فیض شهروندان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تصریح کرد: مراسم وداع با این شهدا امروز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ با حضور محدود جمعیت در حسینیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

سرهنگ زارع ادمه داد: پیکر مطهر شهدا برای تدفین به دانشگاه علم و هنر در بلوار دانشجو و صداو سیمای مرکز یزد و ۲ شهید دیگر به بافق منتقل می‌شود، شهیدی که در دانشگاه علم و هنر تدفین می‌شود مربوط به عملیات محرم و ۱۹ سال سن دارد و ۲ شهیدی که قرار است در مسکن مهر بافق تشییع و تدفین شوند یکی ۱۸ سال و دیگری ۲۰ سال سن دارند.

او با اشاره به اینکه سعی شده تا کاروان استقبال از شهدا به صورت خودرویی در سطح شهر باشد، اظهار داشت: امشب برنامه محدودی در صدا و سیمای یزد، دانشگاه علم و هنر یزد و همچنین شهرستان بافق برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: صبح شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز تشییع و تدفین شهدای گمنام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

سرهنگ زارع ابراز امیدواری کرد که با رخت بستن کرونا از جامعه، مراسم عمومی تشییع شهدای گمنام همزمان با اختتامیه کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه برگزار شود.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار