فرمانده انتظامی استان ایلام:

دلجویی از خانواده شهداء، کوچکترین خدمت در قبال ایثارگری شهداست

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه دلجویی ازخانواده‌شهدا، یک تکلیف برای همه است، گفت: شهداء با ایثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی خود، شجاعانه در راه اعتلاء امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، با حضور در منزل خانواده شهید سرگرد حمید زینی وند با خانواده آن شهید دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

او توجه و رسیدگی به مشکلات خانواده شهداء را از اولویت‌های مهم ناجا دانست و افزود: خانواده شهدا بزرگترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستند و حل مشکلات این عزیزان از اولویت‌ها و اهم وظایف ماست.

سرهنگ القاصی مهر عنوان کرد: شهداء با ایثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی شجاعانه در راه اعتلاء امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند و در این راه با نثار خون خود، جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

فرمانده انتظامی استان ایلام سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و بیان کرد: همه ما تلاشمان بر این است که همواره راه شهداء را ادامه دهیم.

او در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از مادر و همسر شهید گرانقدر حمید زینی وند تجلیل و با حضور بر سر مزار این شهید والامقام، ضمن قرائت فاتحه یاد این شهید را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.