بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ دی ماه سال ۹۹؛

پلمب‌های کرونایی در سوادکوه / توقیف موتور سیکلت گران قیمت در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در جامعه در این شهرستان، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحد‌های این شهرستان بازدید می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۲۷ واحد صنفی اخطار و بیش از ۹۵ واحد صنفی دیگر تذکر داده شد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی تنکابن گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق موضوع در دستور کار پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موتورسیکلت مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و ضمن انتقال موتورسیکلت کشف شده به پارکینگ، متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که قصد حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان را داشت، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۶ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

کشف ۲۰ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بهشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، ۸ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را در اقداماتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت منزل گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۲ فقره سرقت موتور سیکلت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق موتور سیکلت در این شهرستان را شناسایی و دستگیری کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.