حضور بیش از ۱۰ دانش‌آموز در کلاس درس ممنوع

رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف از بازگشایی مدارس برای دانش آموزان اول و دوم دبستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نورمحمدی رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف با اشاره به روال حضور دانش آموزان مناطق زرد وآبی با بازگشایی مدارس، گفت: در هیچ شرایطی نباید بیش از ۱۰ دانش آموز در کلاس درس حضور داشته باشند.

او افزود: البته شیوه نامه اجرایی را مدارس مشخص می‌کنند، چون شرایط مدارس با یکدیگر متفاوت است بنابراین شورای مدرسه تصمیم گیری می‌کند که حضور دانش آموزان به چه شکلی باشد.

نور محمدی با بیان اینکه خوسف جزو مناطق آبی در رنگ بندی کرونایی قرار گرفته است گفت:در مناطق آبی مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر که بیشتر در مناطق روستایی و عشایری قرار دارند نیز کاملاً باز بوده و پذیرای دانش آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف بیان کرد: گروه‌بندی دانش آموزان، مدت زمان حضور با توجه به نیازی که دانش آموزان دارند، ساعت‌های ورود و خروج و ... همگی توسط شورای مدرسه تصمیم گیری و به خانواده‌ها و معلمان اطلاع رسانی خواهد شد.

نور محمدی گفت:براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس برای دانش آموزان کلاس اول و دوم دبستان در مناطق زرد و آبی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

اوافزود:دروس عملی شایستگی‌های فنی در شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای نیز به صورت حضوری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.