شورای شهر شهرکرد با ۶ پیشنهاد شهرداری موافقت کرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با ۶ پیشنهاد شهرداری برابر قوانین و مقررات موافقت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله اظهار داشت: با توجه به انتخاب شرکت و اجرای طرح تفکیک زباله هنوز افرادی هستند که به‌صورت سنتی زباله ‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

او افزود: اگر طرح تفکیک زباله مورد حمایت قرار نگیرد، قطعاً با شکست مواجه خواهد شد، بنابراین می‌طلبد مسئولان از این طرح حمایت و در صورت نیاز به برخورد با زباله‌گردها، دادستانی ورود پیدا کند.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به پیشنهادات شهرداری جهت انجام اقدامات لازم اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی با پیشنهادات شهرداری مبنی بر دفن زباله‌ های عفونی بیمارستان ‌ها در سایت دفن زباله موافقت کردند.

او ادامه داد: همچنین با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اجرای مناقصه صیانت، حفاظت و توسعه فضای سبز شهری، خرید دو دستگاه کامیونت ویژه برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و اخذ مجوز سهم ۱۰ درصد شهرداری در محله ۳۹ منظریه موافقت کردند.

رئیسی گفت: همچنین پیشنهاد شهرداری در راستای مناقصه واگذاری امور مربوط به آرامستان‌های شهرکرد و کمک به همایش یادگار ماندگار شهر چالشتر‌ جهت خرید اسناد و چاپ کتاب موافقت شد.

او با اشاره به افزایش تعامل مجموعه مدیریت شهری با کانون کارشناسان دادگستری افزود: در راستای رفع مشکلات می‌طلبد تعاملات بین این دو مجموعه افزایش یابد که در همین جهت باید جلساتی با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری، اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و رئیس کانون کارشناسان دادگستری برگزار شود.

رئیسی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک خاطرنشان کرد: طرح باید در تمام شهر انجام و برخوردها بدون اغماض صورت گیرد.

او ادامه داد: در راستای اجرای درست و کامل این طرح تمامی نیروها باید بسیج و در صورت نیاز، نیروی کمکی به کار گرفته شود، همچنین نیاز است اقدامات در مناطق شهرداری در زمان مناسب و به ‌روز انجام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار