کشف ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محور‌های ارتباطی استان به عنوان ترانزیت جنوب به مرکز کشور است اظهار داشت: امسال تاکنون ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

او با اشاره به افزایش بیش از سه درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: این میزان مواد مخدر کشف شده در عملیات‌های مختلف کنترل محور‌های مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و همچنین طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در استان کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


ریاحی با اشاره به اینکه محور لردگان به بروجن به عنوان محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور است اضافه کرد: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان در محور‌های مواصلاتی کشف و ضبط شده است و مواد مخدر سنتی بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در این مدت بوده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۹۰۰ طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان اجرایی شد ادامه داد: در این مدت دو هزار و ۸۷۰ نفر از مجرمان که به شکل مختلف در جرائم مواد مخدر دخیل بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ریاحی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با افرادی که در امر جرائم مواد مخدر فعالیت دارند یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است گفت: با هماهنگی، تعامل و تبادل اطلاعات با دستگاه قضایی برخورد با مجرمان مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

او از هم استانی‌ها درخواست کرد: تا همکاری لازم و اطلاع‌رسانی در خصوص افرادی که در خصوص مواد مخدر فعالیت دارند، یاری‌رسان پلیس در این زمینه باشند.

ریاحی همچنین به مردم توصیه کرد: تخلفات و جرائم حوزه موادمخدر و هرگونه فعالیت مجرمان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ و همچنین شماره‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲۱۸۲۴۶۴۱ و ۲۱۸۲۴۶۳۲ به پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار