برخورد پراید با درخت،۲ نفر را داخل خودرو حبس کرد

آتش نشانان ساروی در حادثه برخورد یک پراید به درخت، دو نفر که در خودرو محبوس شده بودند را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فضل الله نژاد رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری گفت: گزارش حادثه برخورد خودرو به درخت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان و گروه نجات از ایستگاه ۳ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: خودرو پراید در حال گذر از مسیر اصلی جاده ساری به قائمشهر در محدوده روستای پاشاکلا به علت نامعلوم به حاشیه جاده منحرف و با برخورد با درخت متوقف و دو نفر از سرنشینان به شدت مصدوم و در خودرو محبوس شدند.

فضل الله نژاد گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن ارزیابی اولیه، عملیات رهاسازی و نجات مصدومین با استفاده از تجهیزات ست نجات هیدرولیکی را آغاز کردند.

او با اشاره به تلاش بی وقفه آتش‌نشانان ساروی و همکاری نیرو‌های آتش نشانی قائمشهر و عوامل نیروی انتظامی، پلیس راه و عوامل اورژانس در این عملیات، افزود: آتش نشانان و گروه نجات با احتیاط کامل مصدومین را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی و قوانین راهنمایی رانندگی از سوی رانندگان در خصوص علت حادثه، گفت: علت اصلی وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ای خدا هی
آخرین اخبار