عنوان پنجم بانوان تکواندوکار فارس در رقابت‌های مجازی پومسه ایران

تکواندو کاران فارسی به ۳ مدال مسابقات مجازی پومسه بانوان دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درویشی مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان فارس گفت: پانزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در بخش پومسه به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی در گروه زنان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند که تیم فارس موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

او ادامه داد: در این مسابقات فاطمه اسدپور از فارس در بخش پومسه انفرادی استاندارد رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد، اعظم درستی از تهران دوم شد و زهره افصل از اصفهان و نرجس شریفی از کرمان مشترکا در جای سوم قرار گرفتند.

درویشی افزود: در رده سنی کمتر از ۱۲ سال فاطمه مهربان دیگر تکواندوکار فارسی پس از زینب شهریاری از البرز، مدال نقره رسید و رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال هم مهسا پرخید از استان فارس با قرار گرفتن در جای سوم، مدال برنز را به خود اختصاص داد.

در این رده سنی فاطمه سلمانی زاده از اصفهان قهرمان شد و مهسا عیسی وند ورزشکار خوزستانی در مکان سوم قرار گرفت.

در پایان رقابت‌های تکواندو پومسه مجازی بانوان کشور، تیم فارس با یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز در رده بندی تیمی به مقام پنجم رسید.

تیم تهران با ۳ مدال طلا، ۶ نقره، ۲ برنز و ۶۴ امتیاز قهرمان شد، البرز با ۴ طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۶۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و اصفهان با ۴ طلا، یک نقره، ۵ برنز و ۵۳ امتیاز به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار