اهدای ۵ سری جهیزیه و ۲ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان رامهرمز

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در رامهرمز گفت: اهدای ۵ سری جهیزیه، ۲ هزار پرس غذای گرم و احداث یک باب منزل مسکونی به همت جهادگران این قرارگاه انجام شد.

مجید قنواتی فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز در تشریح برنامه‌های جهادگران این قرارگاه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توزیع کمک‌های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با همکاری خیرین و نیکوکاران در دستورکار قرار گرفت.

او اهدای ۵ سری جهیزیه، ۲ هزار پرس غذای گرم و فتتاح یک منزل مسکونی با همت خیرین و نیکوکاران و تلاش بانوان جهادگر از جمله ۵۰ بانوی بسیجی را از جمله اقدامات قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز عنوان کرد و افزود: ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال ریال برای تهیه این کمک مومنانه هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


قنواتی با بیان اینکه توزیع کمک‌های مومنانه با حضور سردار حاج مهدی رفیق دوست فرمانده تیپ نیرو مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) و شهریاری فرمانده قرارگاه مرکزی امام رضا (ع) در خوزستان و تلاش خادمان جهادی علی بن موسی الرضا (ع) و همت خیرین در سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) در مسجد حضرت جواد الائمه کیمه انجام شد، اظهار داشت: کار برای رضای خداوند خستگی ندارد و این قرارگاه همچنان بر مدار حرکت رو به جلو و رفع نیاز‌های محرومان تا حد امکان تلاش خواهد کرد.

این مراسم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، سردار رفیق دوست این حرکت‌های جهادی را ادامه راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان داشت: این جوانان با این فعالیت‌های بی نظیر قطعا از حافظان و مدافعان اصلی اهل بیت عصمت و طهارت خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.