فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه ۹۹ اعلام شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اعلام فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  ولی ترابی،معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم بهمن ماه ۹۹ و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم دارای برگه آماده به خدمت راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه به تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به نشانی حد فاصل عوارضی "قم-کاشان" و عوارضی "قم-تهران" بعد از اداره راه و شهرسازی-معاونت وظیفه عمومی مراجعه کنند  تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.


او ادامه داد: با توجه به  این که برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی و انجام تمهیدات بهداشتی و غربالگری کرونا در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری باشد  از اعزام او خودداری می‌شود، لذا خانواده‌ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.


ترابی تاکید کرد:  حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می شود  و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.


او  تصریح کرد: تمام مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه و کارت ملی را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار