بارش برف و باران مهمان اکثر نقاط کرمانشاه

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه نوید از بارش برف و باران در اکثر نقاط استان طی امروز و روز‌های آینده داد و گفت : هوای استان به طور محسوس سردتر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : به دلیل استقرار سامانه ناپایدار بر جو منطقه بارش‌هایی را به ویژه برای نواحی اورامانات خواهیم داشت.

او گفت : امروز در واقع بارش‌های در سطح استان به شکل برف و باران غالبا به صورت پراکنده خواهد بود و از فردا، سه‌شنبه باران چندانی نداریم و داشتن مه صبحگاهی در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: اما در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مجددا سامانه سردی جو منطقه را متاثر می‌کند و شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود که عمده بارش به شکل برف خواهد بود و در نیمه غربی و نواحی شمال غرب استان مقدار بارندگی بیشتر خواهد بود.

او ادامه داد: برای پیشگیری از خسارات احتمالی به عموم مردم و مسئولان توصیه می‌شود از تردد‌های غیرضروری و صعود به اتفاعات خودداری و احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشند اگر بنا بر ضرورت سفر می‌کنند حتما زنجیره چرخ را داشته باشند، چون در گردنه‌ها و نقاط سردسیر استان احتمال بارش برف و کاهش دید افقی وجود دارد

خسروی افزود: بعد از عبور این امواج در واقع از اواخر وقت پنجشنبه به بعد تا روز‌های جمعه و شنبه کاهش محسوس دمای هوا را در سطح استان خواهیم داشت.

او گفت: حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.