با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی

نمایندگی پویش جبهه انصار المهدی در خراسان جنوبی افتتاح شد

دهمین نمایندگی پویش جبهه انصار المهدی کشور امروز در بیرجند افتتاح شد.

نمایندگی پویش جبهه انصار المهدی در خراسان جنوبی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، یاسمیان مدیر عامل پویش جبهه انصار المهدی کشور گفت: نمایندگی پویش جبهه انصار المهدی با هدف محرومیت زدایی با رویکرد اشتغال زایی و کار آفرینی در استان خراسان جنوبی امروز افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه به مناسبت این افتتاحیه ۵۰۰ بسته مواد غذایی توسط خیرین آماده شده است افزود: ارزش این بسته‌های غذایی ۵۰۰ میلیون ریال که با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

مدیر عامل پویش جبهه انصار المهدی بیان کرد: تاکنون ۷ هزار جهیزیه تهیه و بین زوج‌های نیازمند در سطح کشور توزیع شده است که به زودی دو هزار سری جهیزیه در خراسان جنوبی توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


یاسمیان اظهار کرد:هفته گذشته نیز دو هزار سری جهیزیه در سیستان بلوچستان توزیع شده است.

پویش جبهه انصار المهدی در استان‌های سیستان بلوچستان، تهران، البرز، اصفهان، خوزستان، لرستان و خراسان جنوبی نمایندگی دارد.

او ادامه داد:این پویش ۴ سال سابقه فعالیت دارد در کشور و تمامی اعضای آن جوانان هستند.

مدیر عامل پویش جبهه انصار المهدی گفت : بعد از آغاز رزمایش کمک های مومنانه و بیانات رهبری در این حوزه که فرمودند همه به میدان بیایند ، خیرین پای کار آمدند و حمایت کردند و تمامی کمک‌ها از جانب خیران و مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی صورت گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.