پرسپولیس توان پرداخت مبلغ رضایت نامه ترابی را ندارد

باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن ترابی، قادر به پرداخت پول رضایت نامه او نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در روزهای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران با فسخ یک طرفه قرارداد خود به العربی قطر رفت‌.

ترابی که به خاطر مبلغی کمتر از ۵۰ میلیون، تومان حاضر نشد پولی بابت رضایتنامه به پرسپولیس بدهد و قراردادش را فسخ کرد؛ اکنون پس از حضور ناموفق و کوتاه مدت در العربی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

هافبک ملی پوش، مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است؛ اما باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ رضایتنامه او را به طور کامل ندارد.

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم با فولاد خوزستان گفت: ترابی را رصد می کنیم. در نیم فصل باید تقویت شویم و تمام این مسائل را با کمک گل محمدی و ارتباط با مدیریت زیر نظر داریم تا تصمیمات صحیح بگیریم.

صحبت از بازگشت ترابی به پرسپولیس در حالی مطرح می شود که این بازیکن قصد داشت با حضور در لیگ ستارگان قطر، شرایط را برای خود در ترانسفر به تیم های اروپایی فراهم کند؛ اما مصدومیت های متوالی او باعث دوری از ترکیب العربی و در نهایت کنار گذاشتنش شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۹ دی ۱۳۹۹
جالبه سیارک های پرسپولیس هرتیمی میرن فشل میشن.
آخرین اخبار