عجیب‌ترین بند‌های قرارداد ستاره‌های دنیای فوتبال

برخی از فوتبالیست‌ها شروط متفاوت و عجیبی را برای حضور در تیم‌های باشگاهی در نظر می‌گیرند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موارد عجیب و جالب که در خارج زمین فوتبال حواشی زیادی را به همراه دارد، قرارداد‌های بازیکنان فوتبال با باشگاه‌های مختلف و بند‌های عجیب آن‌ است.

ستاره‌های فوتبال همیشه مفاد خاصی را برای عقد قرارداد با باشگاه‌های مختلف در نظر می‌گیرند.

۱. ماریو بالوتلی

تیم فوتبال لیورپول پس از جدایی لوئیس سوارز مجبور به عقد قرارداد با ماریو بالوتلی بازیکن پر حاشیه آن روز‌های پالرمو شد.

لیورپول در قرارداد با این بازیکن نوشته بود در صورت ایجاد حاشیه و جنجال در زمین و یا خارج از زمین باشگاه لیورپول می‌تواند قرارداد خود با ماریو بالوتلی را فسخ کند.

۲. رادامل فالکائو

فالکائو در نیم فصل دوم ۲۰۱۴ از تیم فوتبال موناکو به منچستر یونایتد منتقل شد. شیاطین سرخ در قرارداد او بندی آورده بودند مبنی بر اینکه فقط در صورت درمان کامل مصدومیت، قراردادش قطعی با این تیم می‌شود.

۳. دنیس برکمپ

برکمپ یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ تیم فوتبال آرسنال است. او هنگام قرارداد با تیم لندنی درخواست کرد که به دلیل ترس از پرواز هیچ وقت تیم لندنی را در سفر‌های هوایی همراهی نکند. برکمپ بعد از یازده سال حضور در آرسنال به یکی از افسانه‌های تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

۴. نیمار

قرارداد نیمار با بارسلونا در سال ۲۰۱۳ یکی از بحث برانگیز‌ترین قرارداد‌های بازیکنان دنیای فوتبال بود. قرارداد نیمار بند‌های زیادی داشت و یکی از این بندها این بود که دوستان نیمار می‌توانند هر ۲ هفته یک بار به ملاقات او در اسپانیا بیایند.

۵. لوئیس سوآرز

سوآرز علاوه بر شهرت به علت عملکرد فنی مطلوب در زمین فوتبال به علت گاز گرفتن بازیکنان نیز مشهور بود. سوآرز یک بار در لیگ برتر انگلیس و یک بار در جام جهانی مدافعان حریف را گاز گرفته بود. به همین دلیل بندی واضح در قرارداد او مبنی بر گاز نگرفتن آورده شده بود.

۶. رودوک

این مدافع با یک انتقال آزاد به تیم کریستال پالاس پیوست. در قرارداد او آمده بود که اگر وزن او بالاتر از ۸ / ۹۹ کیلوگرم شود باشگاه می‌تواند مبلغ قرارداد او را ۱۰ درصد کاهش دهد.

۷. جوزپه رینا

در قرارداد این مهاجم آلمانی آمده بود هر سال باشگاه آلمانی موظف است که برای او خانه‌ای جدید بسازند. این باشگاه آلمانی هر سال خانه‌ای از لگو ساخته و به این مهاجم آلمانی اهدا کرد.

۸. پل پوگبا

زمانی که او در تیم یوونتوس بود تیم‌های زیادی به دنبال جذب او بودند، اما تورینی‌ها علاقه‌ای به فروش او نداشتند، به همین دلیل بندی به قراداد او اضافه کردند که هر تیمی که خواهان عقد قراداد با پوگبا است موظف است که ۵۵ میلیون پوند پول نقد به این باشگاه بپردازند مبلغی که در آن زمان پرداخت آن نشدنی بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اینقدر‌از‌نیمار‌بدم‌میادکه‌نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
قضیه خونه عجیب بود:/