سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر:

امروز کم کاری می‌کردیم قطعا تنبیه می‌شدیم/ من ارسلان را باور دارم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: ما اگر امروز برابر تیم نیروی زمینی کم‌کاری می‌کردیم، بدون شک تنبیه می‌شدیم.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی امروز برابر نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. تیم نیروی زمینی پرتلاش و جنگنده بازی می‌کرد و ما هم پا به‌ پای این تیم در زمین دوندگی کردیم. تیم نیروی زمینی تیم قابل احترامی است و اگر امروز برابر تیم نیروی زمینی کم‌کاری می‌کردیم، بدون شک تنبیه می‌شدیم؛ چرا که نشان دادند تیم بسیار خوب و جسوری هستند و می‌توانند برای تیم های بزرگ هم خطرناک باشند.

او افزود: تیم ما بعد از کوارتر دوم، دفاع خوبی را از خود نشان نداد و من در این زمینه از بازیکنان خود راضی نیستم؛ هرچند با توجه به هماهنگی بین بازیکنان توانستیم توپ‌های خود را داخل سبد جای دهیم و امتیاز‌های بیشتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص دبل ارسلان کاظمی نیز گفت: ارسلان بازیکن بسیار قابلی است. من به این بازیکن اعتماد و اعتقاد دارم که او را انتخاب کرده‌ام. من ارسلان را باور دارم؛ او می تواند در زمین هم‌زمان چند کار را به خوبی انجام دهد و همین امر هم او را به یک بازیکن ارزشمند تبدیل کرده است و در تیم شیمیدر مثل همیشه به کار خود ادامه خواهد داد.

هاشمی درباره بازی بعدی خود که برابر آینده‌سازان است، عنوان کرد: آینده‌سازان تیم جوانی است. آن ها بسیار پرتلاش و دونده هستند و ما هم باید فردا پا به‌ پای آن ها در زمین دوندگی کنیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم. دوندگی در بسکتبال دوندگی فکری است و باید با تفکر با حریف هم آوردی کنیم تا به نتیجه برسیم. فردا تیم آینده‌سازان را هم ‌دست کم بگیریم، تنبیه می‌شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار