برگ‌های تردد جدید هم باطل شد

همه برگ‌های تردد صادر شده جدید و قدیم از سوی فرمانداران استان مازندران باطل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی محمدی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران در جلسه استانی کرونا در فرمانداری شهرستان آمل، گفت: با هدف کم ترشدن تردد‌های بین شهری و کنترل شیوع بیماری کرونا در استان، برگ‌های تردد صادرشده جدید و قدیم از سوی فرمانداری‌ها باطل و بلااثر خواهد بود.

او افزود: براساس مصوبه استانی، نیروی انتظامی در گذرگاه‌های ورودی شهر‌های استان باید جلوی خودرو‌های غیربومی شهر‌ها را متوقف وبه مبدا آن‌ها برگشت دهد.

محمدی همچنین از تردد و شلوغی بازار‌های سنتی در شهر آمل در روز‌های کرونایی انتقاد کرد و گفت: انتظارهست مسئولان این شهرستان با برنامه ریزی درست در این زمینه مدیریت واحدی داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران، افزود: وضعیت بازار‌های سنتی وشلوغی این بازار‌ها درجلسات استانی نیز همواره مطرح می‌شود و باید تصمیم جدی و قاطعی دراین زمینه گرفته شود.

مدیریت واحد استانی برای ریشه کنی زنجیره کرونا

تقی صمدی قائم مقام صداوسیمای مرکزمازندران هم گفت:برای ریشه کن کردن زنجیره وهمه گیری بیماری کرونا همه دستگاه‌های اجرایی استان باید منسجم‌تر و براساس یک مدیریت واحد کار کنند.

او افزود:فعالیت بازار روز‌ها و دست فروشان در برخی شهر‌های استان، نوع برخورد‌ها و ناهماهنگی در تصمیم گیری‌ها ونظارت‌های مدیریت شهرستان‌ها را نشان می‌دهد.

صمدی گفت: وضعیت خارج از شرایط شیوه نامه‌های بهداشتی، تجمع زیاد و رعایت نکردن فاصله‌های اجتماعی از سوی مراجعه کننده‌ها درمطب‌های پزشکی شهر‌های استان نیز گلایه شهروندان را به همراه دارد.

براساس آمار‌های اعلام شده تا روزدوشنبه ۲۵۲ بیمارکرونایی در ۵ بیمارستان فعال شهرستان آمل، بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار