رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام:

ریش سفیدان و معتمدان از اقشار تاثیر گذار در جامعه هستند

سرهنگ علی محمدی گفت: معتمدان و ریش سفیدان ، سفیران صلح و سازش در بین مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع بزرگان و ریش سفیدان شهرستان ملکشاهی، گفت: اهداف و سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم با رویکرد حل اختلاف از طریق هسته‌های صلح و سازش با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی ریش سفیدان و معتمدان محلی و توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از جرایم ، از جمله تمهیدات لازم برای فراگیر کردن فرهنگ صلح و سازش است.

او ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و افزود: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی پایان دهد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: احساس امنیت و آرامش مهمترین سرفصل زندگی هر انسانی در اجتماع است و با نبود آن عملاً نشاط و شادابی از جامعه رخت برمی بندد.

او با بیان اینکه در صورت نا‌امن شدن فضای عمومی جامعه میزان نشاط نیز کاهش می‌یابد، افزود: حیا و نجابت می‌تواند به تقویت امنیت اجتماعی کمک کند.

 علی محمدی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان و همچنین نیرو‌های انتظامی و امنیتی برقراری امنیت و همچنین ایجاد آرامش خاطر مردم است، اظهار کرد: دست‌اندرکاران در این بخش تلاش دارند با اجرای فعالیت‌های گوناگون ، امنیت پایدار را در سطح استان و شهرستان برقرار کنند.

او بیان کرد: فرهنگسازی با انجام فعالیت‌های مؤثر فرهنگی در راستای نهادینه کردن اصول اخلاقی و رفتاری مناسب، بهترین راهکار در برخورد با مشکلات و مسائل اجتماعی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.