چهره های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خوش درخشیدند

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: گروه قرآنی این دانشگاه در مسابقات قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت ۸ مقام برتر کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ابوالقاسم هادی نیا معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تیم قرآنی این دانشگاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت ۸ مقام برتر کسب کردند.
 
هادی نیا افزود: در مرحله مقدماتی بیش از ۷۰۰ نفر از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این رویداد بزرگ قرآنی شرکت کردند که از این تعداد ۶۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند.
 
او با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در سه بخش استادید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد گفت: در این مسابقات قرآنی در بخش اساتید محمد ذوالعدل مقام دوم رشته آیین سخنوری در بخش اساتید، در بخش کارکنان فرشته حیدری مقام پنجم رشته حفظ کل قرآن کریم، سیده فاطمه دانشی مقام چهارم در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم، نجف مسعودی مقام دوم رشته خوشنویسی و فریبا صالحی مقام پنجم رشته نماز را به دست آوردند.
 
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در بخش دانشجویی این مسابقات نیز محبوبه بخشایش نیا مقام چهارم رشته نقاشی، مرضیه زارع مقام چهارم رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و فروغ انصاری نیک نیز مقام پنجم رشته نماز را کسب کردند.
 
هادی نیا گفت: درآینده نزدیک با برگزاری مراسمی از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تجلیل می‌شود. 

بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان "هدهد" در هشت بخش و ۵۵ رشته و در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان و در سه مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی (مختص دانشجویان) برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.