برف در راه زنجان

کارشناس هواشناسی زنجان گفت: از فردا چهارشنبه شاهد بارش های پراکنده برف و کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس هواشناسی زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا چهارشنبه بارش برف در مناطق مختلف استان زنجان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف احتمال وقوع کولاک در مناطق کوهستانی نیز وجود دارد، گفت: رانندگان از انجام هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتما بایستی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 

سلطانی گفت: طی ساعات بعد از ظهر امروز  نیز شاهد وزش باد شدید در مناطق مختلف استان زنجان خواهیم بود که با توجه به این مسئله از شهروندان درخواست داریم جهت پیشگیری از خسارات و خطرات احتمالی از کنار درختان پوسیده و ساختمان‌های نیمه کاره عبور نکرده و از صعود‌های ورزشی و اقدامات عمرانی هم تا حد امکان خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی زنجان  ادامه داد: دمای هوا طی روز‌های آینده روند کاهشی خواهد داشت و هوای سرد و یخبندان تا روز یکشنبه در استان زنجان ماندگار خواهد بود.

دمای هوای فعلی شهر زنجان ۲ دجه بالای صفر است که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.