حضور دانش‌آموزان در مدرسه اجباری نیست

معاون آموزش ابتدایی استان زنجان گفت: حضور دانش‌آموزان در مدارس مناطقی که در وضعیت زرد و آبی کرونایی قرار دارند اجباری نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلامی معاون آموزش ابتدایی استان زنجان  با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان ابتدایی این استان همسو با کشور مطابق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد گرفت، گفت: بر اساس تکلیفی که وزیر آموزش و پرورش برای سراسر کشور و استان‌ها تعیین کرده پایه‌های اول و دوم ابتدایی و مدارس با کمتر از ۵۰ نفر جمعیت در شهرستان‌هایی که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد و آبی قرار دارند بازگشایی می‌شود.

او با بیان اینکه بازگشایی مدارس به معنای اجازه حضور دانش‌آموزان در مدرسه می باشد، گفت: اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست و بر اساس برنامه‌های ابلاغی دانش‌آموزان به شکل محدود با ۱۰ نفر در کلاس حضور خواهند داشت.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق گفته رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش شورای مدارس در خصوص نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس تصمیم‌گیری خواهند کرد با این حال در طول روز‌های آینده فراخوان لازم در این راستا به تمام اولیاء دانش‌آموزان ارائه داده خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.